Gårdagens trädgårdsfest hos Lush

Igår var jag ju inbjuden på trädgårdsfest hos Lush nya butik i Täby Centrum och jag blev lite väldigt imponerad av deras fina butik och härliga produkter.

DSC_0152

Jag som trott att Lush bara hade parfymerade tvålar (jag är inget fan av starkt doftande tvålar) fick mina fördomar rejält omkullvälta. Jag blev nämligen förtjust i deras tvålar och mina stora favorit blev Honey I Washed The Kids Soap, den ska införskaffas nästa gång jag besöker Lush

DSC_0157

Temat för kvällen var ju trädgårdsfest och mixologer från Virtuous Vodka var på plats och bjöd på drinkar inspirerade av LUSHs blomdoftande produkter! Tyvärr kunde jag inte smaka på deras drink med vodkan (hade varit roligt att få testa den) men den alkoholfria var iallafall väldigt god!

DSC_0168

Har ni testat Lush schampokakor någon gång?? Det har inte jag, men jag har köpt hem en så nu är det dags!

DSC_0159

Sist men inte minst presenterades en helt ny nyhet, Shower Gel Rose Jam som diftar ljuvligt

Tack så mycket Lush för en härlig kväll!

3 thoughts on “Gårdagens trädgårdsfest hos Lush

Kommentera

