Hämnd väntar för månskensbonden!!

Nu ska jag komma på en lämplig hämnd för månskensbonden!!

Häromdagen tyckte jag plötsligt att Egon inte längre sa mamamamama, utan mamma! Sa det åt månskensbonden som sa:

-Nej det kan jag inte tro, inte redan

Dagen efter tyckte jag återigen att han sa mamma inte mindre än vid två tillfällen. Men nää, det var nog bara önsketänkande

Igår säger mannen plötsligt:

-Han sa pappa!

Jag

-Va roligt, då blir jag säkrare på att han har sagt mamma

Månskensbonden:

– Ja, det sa han ju, jag jävlades ju bara med dig 🙂

Hämnd väntar Månskensbonden!!!!

DSC_0389 - kopia

Kommentera

