Låt mamman och frun bajsa ifred!!

Jag var in på Jenny´s blogg och hon bor nu på hotell med en toalettdörr av frostat glas!! Hur tänkte man då egentligen??

Vi har bott på hotell med både en dörr av frostat glas till toaletten, men ännu värre var ju hotellet med Saloondörrar till toaletten. Den kvällen slutade det med att min stackars man fick sitta utestängd på balkongen medans jag uträttade min behov. 🙂

Som småbarnsförälder har jag ju lärt mig att bajsa med en liten kille krypande på golvet som är väldigt nyfiken på vad jag gör men det räcker faktiskt med det sällskapet!

Så till alla som inreder toaletter har jag bara en sak att säga, sätt in riktiga toadörrar!!!

9 thoughts on “Låt mamman och frun bajsa ifred!!

  1. Hahaha!!! Jag och min kompis Laura var på hotell i Stockholm förra året och samma sak där.. Frostat glas och inte heltäckande dörrar utan typ saloon.. Jisses vad vi skrattade för inget var hemligt hur väl man än stängde. Ja, jag håller med.. Låt oss bajsa ifred 🙂

  2. har också bott på ett sådant hotell! ett elite hotel i göteborg, herregud, jag skämdes ihjäl haha! förstår inte varför ?? det är ju itne snyggt heller tycker jag.

  3. Haha, jag bodde på ett hotell i London med frostat glas men det gjorde inte så mycket, det var kraftigt glas MEN det var glipor mellan glasväggarna och öppet både upp- och nedtill vid dörren. Why??

    Sv: Jo, det är fint med gravidmage, trivs så med magen rent utseendemässigt men oj vilka krämpor mans tår ut med… 😉 Lätt att glömma och det måste vi väl för att det ska bli fler kids- _)

    Kram

Kommentera

