Tävling, vinn barnstolen Sack´n Seat Strap!

Nu ska en av er läsare få möjligheten att vinna barnstolen Sack´n Seat Strap från Mammashop. Vi har ju provat den åt Egon och tycker den är helt suverän!

IMG_8867 - kopia

För en lott: kommentera detta inlägg

För två lotter: Följ Mammashop och Fru P på FB

För tre lotter till: Skriv om tävlingen och länka till Mammashop och Fru P i din blogg eller på FB

Så totalt kan du få 5 lotter, skriv i kommentaren hur många lotter du får!

Tävlingen avslutas den 24 november klockan 21:00

34 thoughts on “Tävling, vinn barnstolen Sack´n Seat Strap!

  1. Åh denna skulle vara underbar att vinna då jag väntar tillökning i släkten skulle gärna komma med en sån härlig stol som gåva. Jag följer bloggen, delat på facebook och skrivit här så 5 lotter blir det väl

  2. Åh underbar tävling! Självklart är vi med och tävlar =)
    Gillar Mammashop och Fru P på facebook – Jenny Sundqvist.

  3. Hade gärna haft en sådan! Perfekt när min bror väntar tillökning och jag själv har tvillingar på ett år, och kusiner på sambons sida som är ett och två. Så många stolar kommer behövas överallt! 🙂

  4. Vill självklart vara med 🙂 Så himla smidig lösning
    Jag följer båda sidorna sedan tidigare på facebook (Emma Sjöberg). Om jag förstod rätt så innebär de två lotter 🙂

  5. Perfekt julklapp till en mormor som har många barnbarn, så slipper hon ha huset fullt av barnstolar. Så vinsten skulle jag ge till min mamma (som samlar på nog med skräp så hon behöver inte massa barnstolar som tar plats i garderoberna)

  6. Jag hade gärna vunnit en sån. Mitt barnbarn behöver sitta själv snart och vi har tyvärr inte ekonomin och platsen att köpa en ”riktig” matstol.

  7. Jag gärna med i tävlingen är, för nu vill jag vinna den här.
    Håller alla tummar och tår, att jag vinsten får.
    1 lott kan också ge tur, eller hur !?

  8. 5 lotter.. 🙂
    Åh. skulle så himla gärna vilja vinna. Min lilla Signe skulle nog gilla den här lika mycket som mamma 🙂 hoppashoppas

    • En portabel stol som denna vilken härlig idé, designen är unik och av bästa kvalité! Barnstolen har slagit oss alla med storm, den är lätt att ta med sig och har världens bästa passform!

      Jag har gillat samtliga sidor på Facebook, och tar 3st lotter. Tack, Michelle.

  9. En portabel barnstol vilken härlig idé, den är unikt designad och av bästa kvalité! Barnstolen har slagit oss alla med storm, den är lätt att ta med och har världens bästa passform! 🙂

    Jag har gillat samtliga sidor på Facebook, och tar 3st lotter. Kram, Michelle

Kommentera

