Bloggbrunch med Baby & Barn

I lördags bjöd Baby & Barn mässan i Göteborg in till bloggbrunch!

IMG_1406

Frida som har inredningsbloggen Trendenser ledde eventet och inspirerade oss både inom bloggande och inredning.

IMG_1396

En av de stora trenderna just nu är ju grått och när Frida visade oss bilder på olika barnrum i grått blev jag väldigt sugen på att måla Egons rum i grått.

barnrum_trendenser_50e56123e087c36cfb2bed00

Denna bild tillhör trendenser

Jag tror att det blir jättebra när rummet sedan fylls på med alla färgstarka leksaker!

IMG_1421

Den goda brunchen som det bjöds på var komponerad av Krister Dahl som är köksmästare på Gothia Towers. Jag kommer få förmånen att prova mer av hans mat för jag hade nämligen turen att vinna en övernattning på deras nya del Upper House!

Stort tack till Valentin & Byhr och Baby & Barn för att jag fick komma på den trevliga och inspirerande brunchen!

2 thoughts on “Bloggbrunch med Baby & Barn

Kommentera

