Pressdag hos Prat Pr

Förra veckan var jag in en dag på pressveckan i Stockholm och besökte några pressbyråer. Först ut är Prat Pr som hade en hel del roliga nyheter att visa.

IMG_1510 IMG_1511

Lush hade två nyheter jag blev riktigt nyfiken på, ett torrschampo i pulverform och ett nytt balsam med doft av banan och jordgubb. Balsamet luktade ljuvligt gott!

IMG_1523 IMG_1526

Jysk bjöd in till sommarfest och oj vad jag önskar att det kunde se ut så här hemma hos oss i sommar.

IMG_1513

Dessa skor från Steve Maiden är ju bara så snygga!

IMG_1516

Reima visade också upp sina funktionella barnkläder och jag smälte helt för denna fina mössa, den är ju så söt.

IMG_1520

Nivea som är ett nytt varumörke hos Prat Pr visades också upp och bland annat fick jag ögonen på dessa praktiska In-shower Bodylotion.

Stort tack till Prat Pr för att jag fick komma och se alla nyheter

Kommentera

