Pressvisning hos Hanna Liska Pr

Hos Hanna Liska Pr bjöds det på en helt underbar nyhet, till hösten släpper det australiensiska skomärket Volley barnskor och jag blev helt kär!

IMG_1533

Dom är ju så bedårande söta! Och smarta, det är nämligen en kardborre gömd under skosnörena så man behöver inte snöra dem!!

Egon har önskat sig den grå modellen, och som den snälla mamma jag är kan jag ju inte säga nej så han ska få dem 🙂

IMG_1537

Det kommer även skor för de äldre barnen som är riktigt snygga.

IMG_1529

Viva la diva visade upp smink och alla dessa läckra nagellack. Jag fick pröva deras solpuder som var riktigt bra

Stort tack Hanna Liska Pr för att jag fick se dessa spännande nyheter

One thought on “Pressvisning hos Hanna Liska Pr

Kommentera

