Missa inte Krakel och Spektakel

Nu måste jag verkligen tipsa er som har möjlighet att besöka barnmässan Krakel och Spektakel i Halmstad imorgon! Jag och Egon var inbjudna som Vip-bloggare där idag och oj vad jag blev glatt överraskad över mässan!

image

Den var inte särskilt stor men full av maskotar, scenprogram och bra mässerbjudanden!

image

image

Bland dom mässerbjudanden jag fastnade för var Me and I och myBliss som sålde ut föregående kollektioner. Kavat hade även riktigt bra mässerbjudande som ni inte bör missa om ni besöker mässan.

image

Meekatt var där med sina härliga tavlor, min favorit är familjereglern med bla. texten ”Låt mamma bajsa ifred”

image

Egon gillade verkligen underhållningen på scenerna och maskotarna som var överallt inne på mässan!

image

Stort tack till arrangörerna av Krakel och Spektakel att vi fick besöka denna fina mässa!!

One thought on “Missa inte Krakel och Spektakel

Kommentera

