Nya kläder till sommaren!

Jag måste sluta besöka Vero Modas hemsida, råkade skicka iväg en beställning idag 🙂

10110775_Capri_001_ProductLarge10119538_ChinoisGreen_001_ProductLarge

Två stycken klänningar blev det beställda, håller tummarna för att de ska passa!! Vågade chansa eftersom de har fri retur från hemsidan.

10107509_Black_414057_001_ProductLarge 10122557_Shale_001_ProductLarge

Ett par snygga byxor, en ny topp och några basiclinnen kände jag också att jag förtjänade.

10119323_Black_001_ProductLarge

Denna klänning tyckte jag var riktigt snygg men då jag inser att jag kommer störa mig på att behåbanden kommer synas genom spetsen avstod jag från den

Om du är intresserad av några av plaggen klicka direkt på bilden så blir du länkad till plagen

Alla bilder tillhör Vero Moda

 

4 thoughts on “Nya kläder till sommaren!

Kommentera

