Ny mobil, Samsung Galaxy K Zoom

Äntligen har jag slutat vela om vilken mobil jag skulle köpa! Det fick bli en Samsung Galaxy K Zoom pga alla dess kamerafunktioner och den optiska zoomen.

image

Första intrycket av den är att det är en helt okej smartphone med väldigt bra kamera, men den är ganska klumpig i formatet och väger ganska mycket.

Personligen tycker jag att klumpighet övervägs av att ha en bra kamera med mig jämt, så än så länge är jag väldigt nöjd med valet av mobil!

Jag beställde den hos cyberphoto där man just nu får med ett 16 gb minneskort och ett par hörlurar på köpet.

3 thoughts on “Ny mobil, Samsung Galaxy K Zoom

Kommentera

