Ljuset i tunneln

Vi börjar nu se ljuset i tunneln vad det gäller altanbygge, trallen är nu på plats och vi kan iallafall börja använda den öppna delen av altanen medans månskensbonden fortsätter kämpa på med inglasningen. 

image

Jag var tidigare orolig att vår trädgårdsmöbel inte skulle passa in, men när jag fick skura upp den och ställa den på plats blev jag riktigt nöjd.

image

Jag har även upptäckt att det finns fördelar med att lägga allt fokus på altanbygge och inte bry dig att klippa gräsmattan,  det har dykt upp söta små blommor lite överallt!
image

3 tankar på “Ljuset i tunneln

    • Tack snälla! Anledningen till att jag provade att skriva vart produkterna kom ifrån var av den ena anledningen att nu när jag letat runt på andra bloggar efter inspiration har jag saknat den informationen. Men jag tror att du har en stor poäng (kändes lite fel redan när jag skrev inlägget) så nu är det borta!

      Tack så jättemycket för responsen!

Lämna en kommentar