England, jobb och nya skor

Nu har jag lämnat lillkillen och månskensbonden hemma och åkt till England några dagar med jobbet.

image

Vi hittade en mysig liten by vid namn Framlingham.

image

Det är precis som i Morden i Midsommer”, men det kanske inte uppskattas av byborna om man säger 🙂

image

image

image

Tror inte det finns så mycket egentligen,  en gammal kyrka, en slottsruin och några mysiga pubar men känslan i byn är var riktigt härlig.

image

Till sist måste jag bara berätta att jag är så nöjd med min nya skor av märket Jenny. Jag köpte dem innan vi åkte och har nu gått i dem i två dagar utan ett enda skavsår eller ömhet i fötterna!! Det är ovanligt för mig! Och snygg är som också!

3 thoughts on “England, jobb och nya skor

Kommentera

