Romantik på hög nivå, tårta och Bamba!

Jag och månskensbonden är nog inte direkt kända för att vara några romantiker men nu har nog jag slagit personligt rekord i att vara oromantisk. Igår fyllde nämligen månskensbonden 41 år och fick bland annat en duschcreme som jag verkligen hoppas att han inte kommer att använda. Den har nämligen doften av bacon!!

image

Till saken hör att H är helt galen i bacon, jag tror (läs hoppas) att han nog inte skulle försöka kombinera det med glass, men annars tycker han nog att det funkar till det mesta.

Jag hade beställt en liten blandad kompott av bacon relaterade saker och starka saker och han skrattade iallfall glatt åt det hela. Lillkillen var självklart även han med på detta och skrev själv en etikett åt pappa.

image

Vi gjorde även en tårta åt honom med rabarbercurd i som är supergod, receptet hittar du här

Sist men absolut inte minst dök det upp ett så roligt paket med posten. Vi vann nämligen i bamba.se bloggtävling och jag vet inte om det var jag eller lillkillen som blev gladast över den fina bambapåsen!

image

Påsen inhöll många gosaker men populärast blev den söta lilla väskan från Micki!

image

Stort tack till Bamba för den fina bambapåsen!

6 thoughts on “Romantik på hög nivå, tårta och Bamba!

  1. Hihi Förlåt kan inte låta bli att skratta lite ….
    Men så skoj mé Bamba – ♡-ligt Grattis till den & såklart till din månskensbonde i efterskott!

    /Kram
    Pst…Den tårtan ser fantastiskt gotti ut!

Kommentera

