Härliga semestertider och Junsele djurpark!

Jag och lillkillen har precis haft en härlig vecka hemma i Sollefteå och fått umgås med släkt och vänner! Tyvärr har vädret inte varit på vår sida men vi har haft ändå haft en mysig vecka.

image

Vi passade bland annat på att åka upp till Junsele och besöka djurparken och lillkillen njöt till fullo!

image

image

image

image

image

Om ni besöker Junsele djurpark får ni inte missa Daniel’s Boa. Det är sn gammal lanthandel som flyttats i sin helhet upp till djurparken och det är väldigt mysigt att gå där inne och kika!

image

image

image

Men nog känns det lite konstigt att sommarens är så kall att det är fullt med midsommarblomster i slutet av juli!

image

Hoppas ni också har mysiga semestertider!!

7 thoughts on “Härliga semestertider och Junsele djurpark!

  1. Jag minns när jag var liten och lanthandeln vid min farmors stuga fortfarande fanns kvar.
    Det var så mysigt att åka dit och handla, och jag gillade framför allt burkarna m karameller som man kunde köpa en och en över disk 🙂

Kommentera

