Underbara Barn

Idag startade Underbara Barn mässan som pågår hela helgen på Stockholmsmässan och jag var inbjuden som VIP-bloggare imorse på frukost.

image

Efter en god frukost på Scandic Talk och surr med andra trevliga bloggare var det sedan dags att få kika in mässan en halvtimme innan den öppnade för allmänheten!

Här kommer några av mina favorit montrar på mässan!

image

Sagas Ateljé hade gjort ett så mysigt babyrum med sina fina tavlor!

image

Grön Interiör var för mig en ny butik som hade så många fina produkter!

image

image

Scandinavian Eco är en webshop som säljer ekologiska och giftfria barnprodukter med skandinavisk design!

image

My bliss har jag stött på många gånger tidigare och jag tycker deras kläder är helt ljuvligt söta.

image

BusFrö nytt och bytt, erbjöd många fina begagnade produkter!

image

Kläppi, ekologiska barnprodukter från lapplands inland,  det är ju en självklarhet att jag skulle falla för detta!!

image

Retoy, hit kan barnen ta med leksaker och byta!

image

Dyno med sina snygga prints.

image

Polismuseet hade en monter som verkade vara väldigt spännande för barnen!!

image

Sist men inte minst hittade jag tjejmorsans dotter Alice som kramades med en ost!!

Den bästa montern lyckades jag inte ta något kort på då jag hade jag fullt upp med att shoppa 🙂

image

I Kids Outlet lyckades jag nämligen handla allt som är på bilden för under 400 kronor!!

Stort tack till Underbara Barn att jag blev inbjuden  och fick uppleva denna fina mässa i år också!!

9 thoughts on “Underbara Barn

  1. Hörde eller ja såg kanske man säger att någon skrev att de inte gillade mässan i år?? Hur va din upplevlese? Tycker det låter bra på dej =)

    Önskar en fin tisdag kram

Kommentera

