Tonårskris, prövat nya produkter och tävling!

Känslan jag råkade ut för igår, ett riktigt I-landsproblem men dock…

Skulle passa på att ta en lång varm dusch hemma hos mor och far igår och passa på att pröva lite nya produkter.

Efter att stått i duschen alldeles för länge kliver jag ut och upptäcker att min pappa redan använt min handduk och att den är dyngsur! På en sekund förvandlades jag till 13 år igen och svor över att min far aldrig lär sig att skilja på handdukarna.

Bittert fick jag torka mig i den blöta redan använda handduken då ingen hörde mina nödrop..

Till produkterna då som jag har provat:

Organic Argan Oil & Eucalyptus Schampo och Balsam från Rituals vilket inte alls fallit mig i smaken. Det var andra gången jag använde det nu och båda gångerna har håret kännts riktigt trist efteråt och väldigt elektriskt. Jag är inte heller särskilt förtjust i doften då det verkligen luktar Eucalyptus så detta var sista gången jag gav dem en chans.

image

Jag har även prövat Nourishing Cleanser, Exfolating Peeling mask och Skin Perfect Moisturiser från det svenska märket M Picaut och dessa produkter känndes däremot väldigt bra. Dom har en behaglig doft av havtorn och efter att jag använt dem känner jag mig verkligen ren och fräsch. Dessvärre kan jag inte ge något hundraprocentigt utlåtande då det endast var små provtuber men känslan av dem var väldigt bra!

Sist min inte minst vill jag tipsa er om att jag just nu håller en tävling på Instagram där du kan vinna en jättefin goodiebag!

image

Kommentera

