En lyxig natt på Upper House i Göteborg!

I december hade jag och månskensbonden förmånen att bo på femstjärniga  Upper House i Göteborg en natt!  Vi fick ett underbart superiorroom med utsikt över Liseberg och jag låter bilderna tala för sig själv

image

image

image

image

image

Ett hotell får omedelbart toppbetyg av mig när jag hittar Molton Browns underbara produkter i badrummet!

Och nu har vi inte ens kommit till det bästa än, den underbara frukosten där man själv väljer varmrätt ur en meny!

image

Den hemlagade korven är en av de bästa frukosträtter jag ätit (endast nudelsoppa i Kambodja som slår den) och serveringen av frukosten var så fräsch!

image

image

Tyvärr var vi jätteförkyld under vistelsen så den fina Spa avdelningen var vi bara till en snabbis, men vi hann självklart prova deras utomhuspool med glasgolv på 18 våningen!!!

image

Vi passade även på att prova några av de härliga inomhuspoolerna med lika härliga utsikten!

image

Stort tack till Upper House och Svenska mässan för det underbart lyxiga dygnet!

One thought on “En lyxig natt på Upper House i Göteborg!

Kommentera

