Recension av den återfuktande ansiktsmasken MASQ+ och reatips

För ett tag sen fick jag hem en ansiktsmasken MASQ+ Rejuvenating & Moisture och härom veckan när jag bodde på hotell passade jag på att prova den då det inte fanns några barn i närheten som kunde bli rädda ☺

image

Masken läggs på väl rengjort ansikte och ska verka 20-30 minuter. Sedan smörjs resterande serum in i huden för att få ut maximalt av masken. Glöm inte dekolletaget.

För mig som har en ganska torr hy var detta en riktig boost och den återfuktar verkligen huden och gör att man känner sig mycket fräschare!

image

Det är riktigt härligt med masker som man bara lägger på ansiktet men dock har jag lite önskemål om passformen på denna då den var lite svår att få slät.

Priset på denna mask ligger kring 99:- kronor men jag hittade precis att den finns på Apotea för 49:- och fri frakt så jag kan ha råkat beställa några ☺.

Kommentera

