TECNA THE SPA ENZYMETHERAPY

Jag hade för ett tag sen turen att bli uttagen som testpilot hos nordicfeel.se och fått prova serien THE SPA ENZYMETHERAPY från Techna.

Serien är speciellt framtagna för livlöst och kemiskt behandlat hår och består av schampo, balsam och en behandling i spayform.

image

Första gångerna jag använde serien blev jag extremt nöjd då håret blev väldigt glansigt och lätta att reda ut. Alla produkterna doftar ljuvligt och har bra förpackningar. Spraybehandligen känns verkligen som pricken över i’et!!

Efter några tvättar uppstod dock ett annat problem, håret började då bli stripigt ganska fort efter att jag tvättat det.

Nu har jag hittat en perfekt balans och tvättar håret två gånger med ett annan schampo och balsam, sedan den tredje hårtvätten använder jag Techna som en lyxig intensivbehandling!

Kommentera

