Duran och Mollan, dom nya idolerna här hemma

När jag var på Formex i januari var jag inbjuden till lanseringen av Duran och Mollans nya skiva Vattenballong. När jag kom hem hade jag dock en son som var på ”Nej-humör” så det blev inte lyssnat på skivan men nu har han upptäckt den och är helt såld!

image

Måste säga att det är helt okej musik, trots att jag snart kan hela texten till ”en Vattenballong i pappas kalsong” så har jag inte ledsnat.

Så summeringen är att vi kan rekommendera dem varmt, barnmusik som barnen älskar och föräldrarna inte avskyr växer ju inte på träd direkt😃

Kommentera

