Testagram

Igår kom det ännu en spännande Testagram hem till oss ned mängder av roliga nyheter 

Personligen gick jag genast lös på Ballerina Bites vilket smakade ljuvligt! Tyvärr hade de smält i postlådan, och om dom var så här goda i smält tillstånd kan jag bara gissa hur goda de är annars.

Mannen testade omedelbart lakritsen från Bubs vilket fick godkänt betyg av honom.

Lillkillen vart mest nyfiken på fröbrödet från Risenta men då jag inte har nån flytande honung hemma får han ge sig till tåls med det 😃

Han blev dock väldigt förtjust i barntvålen från Palmolive som han tycker skummar så roligt.

Havre tunnbrödet från Mjällom förstår jag mig dock inte riktigt på. Jag kanske är konservativ men jag kommer hålla mig till ”vanligt” tunnbröd.

Stort tack till Testagram att vi får möjligheten att prova alla dessa roliga nyheter!!

Kommentera

