Vem blir mest bortskämd??

Förra veckan gjorde jag en beställning på nätet och kände mig som världens bästa hustru. När jag hämtade paketet på affären började jag dock få lite ångest. Min man kanske tyckte att jag var en slavdrivare som köpt en rök till honom….

Jag blev väldigt lättad när jag kom hem och han fick öppna paketet. Han såg nämligen ut som ett barn på julafton och berättade glatt att han hade tittat på denna modell. Puh, vilken tur jag hade där, nu har jag både en glad man och snart rökt fisk och kött!! Win, Win!!

Kommentera

