Soley Organics Birta Lift & Glow

För ett tag sen fick jag hem ett pressutskick med Soley Organics anti age serie Birta Lift & Glow och blev lite förälskad i dem så fort jag såg dem.

Visst det är lite materialistiskt av mig men visst är flaskorna lyxiga och snygga!

Serien består av en ansiktskräm, ett serum och en ögongel.

Ögongelen blev en omedelbar favorit då den redan vid första användningen började reducera de svarta ringarna jag alltid har under ögonen och hela serien återfuktar huden väldigt bra.

En av Soleys signum är att de görs på isländska örter vilket jag tyvärr inte gillade hos serumet som tyvärr har en för stark doft av örterna.

Slutbetyget då, en väldigt bra och återfuktad serie som trots den starka doften av serumet har blivit en ny favorit hos mig!

Kommentera

