Månadens testagram

Mitt i vårat flyttkaoset dök det upp en testagram på posten!

Tyvärr har vi inte riktigt haft tid att prova detta som sig bör men en liten bit på vägen har vi kommit. Svenska lantchips hade skickat med en påse med smak av gräddfil och lök vilket gick åt väldigt fort! Läkerols sura pasteller tyckte jag dock inte var någon höjdare. 

Men idag var Testagram verkligen en räddare i nöden då jag hittade påsarna från Tutti Frutti och Nelli mitt under tapetsering.

Månadens testagram motsvarade verkligen mina förväntningar, det enda negativa var att det endast var mat denna gång.

Testagram är en prenumerationstjänst som hjälper dig att upptäcka främst nylanserade kvalitetsprodukter i lugn och ro i ditt eget hem. Produkterna, som finns i detaljhandeln, kommer från de starkaste och mest attraktiva varumärkena och varje Testagram-box kommer successivt att anpassas efter din personliga profil. Du kan när som helst pausa eller avsluta din prenumeration utan uppsägningstid. Vår vision är att skapa ett bekvämt och roligt sätt att vara nyfiken, pröva nytt och utmana gamla vanor. Våga testa mer med Testagram!

Kommentera

