Blomsterfrämjandet bjöd på en underbar julkänsla

I tisdags var jag på en av  de ljuvligaste pressvisningar jag varit på under åren.


Blomsterfrämjandet bjöd nämligen in till en ljuvlig julkänsla i ett vackert växthus som var väl gömt på Södermalm. 

Bara älskade denna pressvisning och  jag vill omedelbart sätta igång och göra jul hemma!!

Vi fick även med oss två hyacinter som jag är helt säker på skulle blivit jättevackra men då min mor är allergisk mot dem gjorde jag en specialare med dem 😀

Kommentera

