Vinn en underbar pyjamas från The Sleepy Collection

Nu ska en av er läsare få möjligheten att vinna en härlig pyjamas från The Sleepy Collection. Här kan du läsa vad jag tycker om dessa fina pyjamaser!

311-9-wp2m9464

För att vara med och tävla ska du kommentera detta inlägg med svaret på frågan:

Vilken pyjamas vill du vinna och berätta i kommentaren vem som ska ha pyjamasen??

313-9-img_36230

Kommentarerna kommer att godkännas först när tävlingen avslutas

Tävlingen avslutas den Söndagen den 27 oktober klockan 21:00

85 tankar på “Vinn en underbar pyjamas från The Sleepy Collection

  1. Vilka underbara pyamasar!

    Nyligen insett att jag behöver tänka mer på mig själv här i livet!
    Skulle därför gärna vilja vinna en dampyamas, vit, storlek M/L.

    Håller tummarna!

  2. En dampyjamas som jag kan gosa in mig i, insvept i min yllefilt i soffan. Där ska jag ligga där och låta mig bli uppassad. Tidning, choklad, en stor kopp te … och massor av tända ljus. Vilken dröm 🙂

  3. Pingback: SLEEPY COLLECTION – 27/10 | BLOGGTÄVLINGAR

  4. Åh vilka goa pyjamasar! Den grå barnpyjamasen 1-5 år, skulle passa min dotter på 1,5 år alldeles toppen. Hon vägrar ha täcke så en långärmad varm pyjamas är perfekt!!

  5. Skulle vilja vinna en pyjamas till Alicia att ge henne i julklapp. Har nyss flyttat till hus igen och värmen är ju lite annorlunda jämfört med lägenhet så en varm och go pyjamas kan behövas i vinter 🙂
    http://thesleepycollection.se/product.html/kid-white?

    Tipsat om tävlingen här!
    http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2013/10/2710.html

    Kraam
    Dessie – Mamma till ett hjärtebarn & en femkilosbebis
    http://blogg.alltforforaldrar.se/dessie
    dessie_2000@hotmail.com

  6. Åh vilken härlig sida! Om jag skulle ha turen att vinna så önskar jag en Dampyjamas i storlek S/M, som jag skulle ge till min fina storasyster. Hon har det rätt tufft med sin 6 månaders son och får inte mycket sömn.. Så jag vill att hon ska se fram emot att få hoppa i pyjamasen på kvällen och att den lilla sömn hon får i alla fall blir bra och bekväm! Hoppas hoppas på vinst 🙂

  7. Jag hoppas på att vinna dampyjamasen eller ett nattlinne till mig själv. Jag har alltid varit en nakensovare men helt plötsligt har jag börjat frysa. Jag behöver en pyjamas och denna ser helt fantastisk ut, dessutom är den ekologisk och det är ju det man vill ha närmst kroppen!

  8. Hej, En pyjamas till dottern jag fått i bonus av min underbara man, skulle vara en dröm snudd på för bra för att vara sann. Hennes gamla är sunkig, blek, trasig och ful, den håller garanterat inte ens till jul. Men en lika mjuk ska hon bestämt ha, om vi vill slippa se henne i den gamla varenda da’. Och var i hela världen kan man hitta de’, jo så klart hos fru P. En small\medium skulle passa henne. Mvh Carina

  9. BABYPYJAMAS 1-12 MÅN
    Till min älskade brorson!
    Han ska döpas och jag skulle verkligen vilja ge något till han!
    Jag lever på studiebidrag så jag har inte pengar över till att köpa en sån fin pyjamas till han!
    Och jag vet att dom har pratat om just den här pyjamasen!
    Skulle verkligen bli superglad om jag vann!

  10. Jag vill vinna en till mig själv! En vit small…åhhh, har drömt om en sedan jag gav barnen varsin (flitigt använda men fortfarande mjuka, sköna och fina!!) i julklapp förra året.

  11. Hej!
    Jag skulle vilja ge en dampyamas i S/M till min fina mamma som ofta är stressad och har svårt att sova. Hon älskar allt ekologiskt och tycker kvalité är något av det viktigaste, så den här pyamasen hade passat henne perfekt! Jag hade så gärna velat ge den till henne i julklapp men har inte pengarna.

  12. Jag, jag och jag! Först tänkte jag at min dotter borde vinna, men hon har ju redan de bästa och flesta pyjamasarna i vår familj. Jag däremot sover i gamla t-shirts med hål och dassiga bilder av Leonardo Dicaprio och Backtreet Boys. Tänk att få hoppa i loppelådan med en RIKTIG vuxenpyjamas på si, med mjuk tröja och byxor. Ohhh vad härligt!

  13. Hej! Jag skulle vilja vinna en dampyjamas i storlek s/m för att jag behöver få avstressa mig och bara krypa ner i sängen och bar njuta av tystnaden, den mjuka känslan av pimabomull mot min hud och en härlig stor rykande varm kopp choklad med vispgrädde på toppen och såklart strössel.

  14. Barnen har massa pyjamas men själv sover jag i en gammal t-shirt så skulle vilja vinna en vit dampyjamas i M/L till mig själv faktiskt!!

  15. Jag har nyligen ofrivilligt gått ner massor av kilo pga sjukdom. Alla mina kläder viftar som fula skynken kring min magra lekamen och jag ska gladeligen skänka dem till en välgörenhetsorganisation så fort jag kunnat skaffa nya. Tänk så lycklig jag skulle bli om jag vann den här underbara pyjamasen i storlek S/M! http://thesleepycollection.se/product.html/dampyjamas-i-pimabomull?category_id=8 Det skulle säkert göra min man gladare också eftersom det skulle vara ett bevis på att jag börjat intressera mig lite för mitt utseende igen!

  16. Åh – jag vill GÄRNA vara med och tävla!! Jag skulle så gärna vilja vinna Dampyjamas. Jag har några superfula gamla pyjamasbyxor så jag (och sambon) skulle bli jätteglad om jag vann en ny!

  17. I två års tid har livet ej varit detsamma,
    för två år sedan blev jag nämligen mamma.
    Villkorslös kärlek – nu vet jag vad det är,
    likaså vad vakna nätter och ständig oro innebär.

    Jag är lycklig lottad här i livet,
    men på pengar är vi tyvärr ej rika,
    att sonen förtjänar det bästa känns givet,
    för han, liksom alla andra barn – är fullkomligt sagolika!
    En pyjamas till Jesper önskar jag i julklapp få ge,
    till mina goa pojke skulle den göra succé.
    Utan miljögifter – är pricken över i,
    åh som jag hoppas att vinnarfamiljen blir vi!

    http://thesleepycollection.se/product.html/kid-white?

  18. Dampyjamasan verkar så skön och mjuk
    Toppen att ha på sig när man är sjuk
    Men även för att bara mysa i är givet
    Jag skulle ha den hela livet!

  19. Hej! Jag skulle hemskt gärna vilja vinna en pyjamas till mig själv. Imorgon (28/10) är det beräknad förlossningsdag för bebisen i min mage (barn nummer 2) och vet att det kommer bli många mysiga dagar tillsammans med barnen när bebisen kommit. Därför önskar jag mig en härlig pyjamas att mysa runt i om dagarna! 😀

Lämna en kommentar