Vinn ett presentkort på DarlingExpress, Barnens Presentbutik

Nu ska en av er läsare få möjligheten att vinna ett presentkort från Darlingexpress, Barnens Presentbutik på 350 kronor + fri frakt!

cab-on_windstopper_prickig1 (1)elodie_details_mossa_black_edition

För en lott: kommentera detta inlägg

För två lotter: Gilla DarlingExpress och Fru P på FB

För tre lotter till: Skriv om tävlingen och länka till DarlingExpress och Fru P i din blogg. Du som inte har någon blogg kan länka på FB.

Så totalt kan du få 5 lotter, skriv i kommentaren hur många lotter du får!

skip_hop_zoo_pack_ryggsack_uggla1just_born_fleecefilt_zebra_rosa

Tävlingen avslutas Söndagen den 10 november klockan 21:00

77 tankar på “Vinn ett presentkort på DarlingExpress, Barnens Presentbutik

  1. Klart jag vill vara med och tävla om presentkort så jag kan shoppa finfina saker till Matias och Elliot, hos Darling Express.
    Jag har gillat bägge fb sidorna sedan tidigare under mitt namn Christina Frisberg.
    Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under samma namn.
    Jag är osäker på hur många lotter det blir hihi, men jag hoppas på full pott!!
    KRAMELIKRAMEN!!! ❤

  2. jag vill vara med och vinna, 1 lott, och om jag gillar sidorna du nämnde på nätet, innan tävlingen är slut, blir det 3 lotter! har tyvärr ingen blogg, än = )

  3. 1. Jag är gärna med och tar max antal lotter ❤

    2. Gillar bàda sido pà FB med namn Sofie Altuntas

    3. Delar tävlingen pà min FBlogg

    HOPPAS

Lämna en kommentar