Tävling, vinn snygga gardiner från Nyblom Kollén

Nu har jag fått förmånen att lotta ut snygga gardiner från Nyblom Kolllén till en av er läsare!!

h13-gardin2-620x300

För en lott: Gå in på Nyblom Kollén och välj ut vilken gardin du vill vinna. Kommentera detta inlägg med vilken gardin du valt

För två lotter: Gilla Nyblom Kollén och Fru P på FB

För tre lotter till: Skriv om tävlingen och länka till Nyblom Kollén och Fru P i din blogg. Om du inte har en blogg kan du dela detta inlägg på FB.

  859461-fitted-to-200x150-color-0828562-fitted-to-200x150-color-0

Så totalt kan du få 5 lotter, skriv i kommentaren hur många lotter du får!

Tävlingen avslutas Söndagen den 13 oktober klockan 21:00

Alla bilder i inlägget tillhör Nyblom Kollén

84 tankar på “Tävling, vinn snygga gardiner från Nyblom Kollén

  1. Min absoluta favoritgardin är Hissgardin 120×160 cm Eva, i färg vit. Gardinen ska vara en present till min mamma Eva. Både namnet och själva gardinen passar min sjuka mamma perfekt då hon har lite svårt att vistas i direkt solljus.

    Gillar Nyblom Kollén och Fru P på facebook som Malin Sophie Berlin!
    Kram
    Malin Berlin

  2. Hissgardin Eva skulle bli riktigt fin i mitt sovrum, har gillat Nyblom Kollén på Facebook, Delat på Facebook (har ingen blogg) nu lever jag på hoppet om att sovrummet få pynta.

  3. Då skriver jag här oxå 🙂 .. Är gärna med o tävlar! Min önskan är Gardinlängder 130×220 cm Elliot röd. Delar såklart o gillar båda!

  4. 1. Gardinlängder 130×220 cm Elliot röd önskar jag mig. En romantisk hissgardin som skulle passa i mitt kök som för övrigt går i rött, orange och gult.
    2. Gillar båda sidorna på FB under mitt namn Jenny Steen-Johansson
    3. Har delat tävlingen från din FB och det aktuella tävlingsinlägget (kommenterat oxå)
    Glada hälsningar
    Jenny

  5. Jag hade njutit av att få hänga upp ”hissgardin Eva 140..” i min och min blivande sambos första egna lägenhet som vi får snart! Hade passat superfint i sovrummet tillsammans med gråvita, bredrandiga tapeter, och en vacker hortensia på stenfönsterbrädan. DRÖM!

Lämna en kommentar